16 Mart 2016 Çarşamba

Çocuklar Hepimizin - 23 Nisan Lösev İçin Oyuncak Etkinliği



                                                  (Ravelry )



Ankara'nın bu kara günlerinde ruhum daralıp, canım hiç bir şey yapmak istemezken, 
dün yorumların içinde, " beni arar mısınız" diyen Türkan Hanım'a rastladım.

Türkan Hanım ile daha önce SERÇEV için yazıştığımızı hatırlıyorum. 
Bir de çok marifetli bir hanım olduğunu.

Aradım, bir süre konuştuk ve birkaç dakikada kendimi bir etkinliğin içinde buldum.
Bu da bizim savaşçı çocuklarımızın kısmeti demek ki.

Aslında bu sene  yeni yıl balosu yapamadığımız Serebral Palsi li çocuklarımız için bekliyordum.  Belki dernek 23 Nisan da bir şeyler düzenler, orada hediye dağıtırım diye.

Dikiş sevenlerin kendi aralarında " hadi elbise dikelim, hadi çanta..." gibi sevimli etkinlikleri arasında Türkan Hanım, oyuncak dikmeyi düşünmüş.
Hazırlanan oyuncakların nereye verileceği konusunda da ben aklına gelmişim.
 (Bu gibi vesileler ile akla gelmek ne güzel :))


İşte başladık!
Hadi örelim, dikelim ve hatta yanlarına birer hikaye, boyama kitabı katalım.


                                                              ( Ravelry )

Düşüncesi bile benim içimi aydınlattı.


Elele tutuşup umuda, sevgiye, kardeşliğe yürüyelim.
Kalbimize yerleştirilmeye çalışılan kine, düşmanlığa kadınca bir cevap verelim.

Çünkü;

" ÇOCUKLAR HEPİMİZİN "

*********

* Son gönderi tarihi 18 Nisan.
* Adres, yine ben :)
* 21 Nisan -Perşembe günü hediyelerimizi Lösev'e teslim etmeyi planlıyorum.
* Ankara da yaşayan ya da o gün yolu Ankara ya düşen dostlarla birlikte 
bir de toplantı olsa diyorum.

Ne dersiniz?

Nakdi bağışlarınız için adres Lösev elbette :)


                                                            ( Ravelry )


İzninizle  bu yazıyı okuyanlardan küçücük bir de ricam var.

Sizler katılsanız ya da katılamasanızda,
  kullandığınız sosyal paylaşım sitelerinde lütfen bu etkinliği duyurabilir misiniz?

http://bulutgolgesi.blogspot.com.tr/2016/03/cocuklar-hepimizin-23-nisan-losev-icin.html

Yazının linki işye bu. Hazır :)
Kopyalayıp yapıştırın sadece diye.

Ne deniyor hadislerimizden birinde;

Hayra vesile olan, hayrı yapan gibidir.

(Tirmizî )


******
Sevgimle.

tlnbozkoyunlu66@gmail.com

adresine yazdığınızda gönderi adresi size gelecektir.

103 yorum:

  1. Tülin abla yine çok güzel bir etkinlik.Yalnız oyuncaklar mutlaka el yapımımı olmalı ypksa hazır oyuncak olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırda olur canım.
      Çin malı, plastik,boyalı falan olmasın yeter. Yıkanabilir ya da ahşap çok güzel şeyler var :)

      Sil
    2. Ben duyuru yapmaya çalışacam Tülin abla, iş yerine filan da mail atarım ama Çin malı olmayan nasıl bulucaz onu tam bilmiyorum.Çünkü büyük oyuncakçılarda bile artık ürünler hep Çin malı :(

      Sil
    3. Aslında yanlış bir tanım oldu. Evet, bu "Çin malı" tarifi ucuz, kötü malzeme ile yapılanları anlatıyor.
      Neyin uygun olup olmadığını Sizler bilirsiniz zaten.

      Sil
    4. Tamam çok iyi anladım, öpüyorum...

      Sil
    5. Bende, bir de sarılayım şöyle kocaman :)

      Sil
  2. Tülinciğim, gidip biraz oyuncakçı gezeyim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. " Ben de geleyim" demek istiyorum :(

      Sil
    2. Gel arkadaşım :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim :) Çok zarifsin.

      Sil
    4. Küçük paketimi bugün gönderdim :)

      Sil
  3. Tabiki tardımcı olurum...
    https://twitter.com/TAtesal/status/710095279702286336 paylaştım bile...

    YanıtlaSil
  4. Gönülleri büyük insanları tanımaktan çok mutlu olurum , sizde onlardan birisiniz , hep yapmak istediğim şeylerdendi ,bide katılım çok olursa çok memnun olacağım.
    Duyurun son kısmını ben de ekleyeyim izninizle Tülin hanım .
    Sevgi ve saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyi isterseniz alıp gidebilirsiniz buradan Türkan Hanım.
      Hem merak etmeyin elele verince bereketleniyor bu işler :)

      Sil
  5. Merhaba blokları gezerken etkinliğinizi gördüm.Bursa'da ikamet ediyorum Ben oyuncak örüyorum . Küçüklü büyüklü bende çorbada tuzum olsun düşüncesi ile katılmak istiyorum. Ben blok açmadım . Adres verirseniz en kısa sürede göndermeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, ne kadar güzel. E-poata adresinizi alayım o halde.

      Sil
    2. Tülin Hanım merhaba . Ben adres için e posta adresimi burda yayınladım. Paketim hazır ancak gönderreceğim adres henüz e posta adresime gelmedi.
      Rica etsem adres verme imkanınız varmı Pazartesi günü kargoya verebilirim. Saygılar

      Sil
    3. Kusura bakmayın ama ben bir adres göremedim. Adınız ise izlediğiniz bloğa götürüyor.
      En iyisi siz bana tlnbozkoyunlu66@gmail.com adresine yazın bir zahmet.
      Hemen dönerim :))

      Sil
  6. face ve g+ da paylaştım Allah razı olsun sizden.

    YanıtlaSil
  7. Bütün hesaplarımda paylaştım
    Katılım için elimden geleni de yaparım
    Muckkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilgün.
      Çıkar senin evden bir şeyler ;)

      Sil
  8. Bende arşivimi karıştırayım ,bir sürü oyuncak kalıbı biriktirmiştim hemen kolları sıvayalım bakalım ortaya neler çıkacak :)
    Son günlerde bizi yürekten üzen olayların üzerine bizleri birazcık gülümsettiğiniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca bloğumda duyurdum ,sosyal medya hesaplarımda paylaştım, güzel bir etkinlik olacağına eminim hepimize kolaylıklar diliyorum:)
      http://www.nuraycatasarimlar.com/2016/03/cocuklar-hepimizin-23-nisan-losev-icin.html

      Sil
    2. Ah, sağolasın Nuraycım. Ne güzel şeyler biriktirmişsindir sen.

      Sil
  9. Bizim evde hiç oynanmamış ahşap oyuncaklar var. Destek olmak isterim çocuklar bari gülsün diye çocuk dünyalarında onlar bari mutlu olsunlar tüm bu yaşatılanlara inat. Çok güzel bir etkinlik vesile olan, adım atan herkese sonsuz teşekkürler... Hangi adrese göndereyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tlnbozkoyunlu66@gmail.com

      adresine e-postanızı yazarsanız adres gönderebilirim canım.

      Sil
  10. G+ da paylaştım :) Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. rastgele blokları gezerken etkinliğinizi gördüm sizi tanıdığıma çok memnun oldum etkinliğinizi paylaşacağım istanbul dan nasıl destek olabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevilay.
      Duyurmanız bile başlıbaşına bir yardım ama isterseniz siz de çocuklarımız için oyuncak, kırtasiye ya da giysi gönderebilirsiniz. Hangisi kolayınıza gelirse .

      Sil
  12. çok güzel bi etkinlik bravo bende sayfamda bloğumda duyurdum oyuncağımı hazırlayıp en kısa zamanda mail atıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, teşekkürler :)

      Sil
    2. Tülin hanım izniniz olursa 10marifette de paylaşalım daha çok kişiye ulaşalım

      Sil
    3. Ne iyi düşündünüzz. Elbette.

      Sil
  13. Harika bir etkinlik hemen paylaşıyorum

    YanıtlaSil
  14. Bu arada direk yazınızı kopyalayıp paylaştım ... :) umarım sizin için sorun olmaz

    YanıtlaSil
  15. bende örülmüş çocuk şapkaları var istermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteriz, istemez olur muyuz hiç :)
      İlgilenip yazmanız ne güzel.
      Teşekkür ederim.
      Bakın burada yeni yıl öncesi Lösev'e teslim ettiğim şapkalar var.
      http://bulutgolgesi.blogspot.com.tr/2015/12/ylbas-oncesi-losev-de-bir-gun.html

      Sil
  16. sadece paylaşmakla olmaz bende katılıyorum ve miniklere cicik oyuncaklar örmek yapmak ve almaktan mutluluk duyacağım .

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel bir etkinlik olmuş ve iyiki de paylaşmışsınız. Bu ara bir çok arkadaşımız böyle güzel paylaşımlarda bulunuyor. Destek olmak isterim elbette. Bloğun da paylaşacağım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel! Umarım her biri bir damla olan bu tarz sosyal sorumluluk projeleri çoğalır, çoğalır bir gün deniz olur.
      Yanımızda olduğunuz için çok teşekkür ederiz.

      Sil
  18. Evde nette sorun var yarin ste ilk fırsatta paylaşacağım. Aslında kendim yapabilsem keşke deneyeyim belki de yapabilirim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deneyin lütfen. Ellerinizle yaptığınızın değeri ölçülemez çünkü :)

      Sil
  19. Merhaba,

    Blogunuza ilk kez geliyorum ve böyle iyi bir paylaşıma rastladığım için mutlu oldum. Biz de üniversitede benzer bir çalışma gerçekleştirmiştik. Çoraplara elyaf doldurup dikerek ve düğmelerle işleyerek bebekler yapmıştık. Dilerim etkinliğinize katılım çok olur ve emekleriniz daha çok çocuğun yüzünde gülümsemeye dönüşür.

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Engin,

      Lösev de ya da Serçev de gerçekleşen organizasyonlarda siz gençleri görmek beni inanılmaz mutlu ediyor.
      En büyüğümüzün dediği gibi, benimde " Bütün Umudum Gençliktedir".

      Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  20. Güzel bir etkinlik hemen paylaşıyorum... :)

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Tülin uğraşlarınızın karşılığını fazlası ile alacaksınız hepsi bizim değerlerimiz hepimizin sahip çıkması gerekir ama gelemeyen yetişemeyenler için cep telefonları üzerinden bankalara açılacak hesap numaralarına bağışlar yapılsa ve bunu hepimiz bloglarımızdan duyursak daha fazla gelir elde edileceğini düşünüyorum bu benim nacizane fikrim çünkü iş yerinde evde yolculukta tatilde okuyan elbette yardım yapmak isteyebilir ben çevremde gördüğüm kadarı ile bu tür yardımların eksikliğinin böyle giderilebileceğini düşünüyorum .Ayrıca Ankara resimlerin beni orada okuduğum yıllara götürdü hepsi çok güzel sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nevcihan, bu konuda duyarlı olmak harika bir şey.
      Bu anlamda bir şeyler yapmaya çalışan herkese minnet duyuyorum.
      Ancak biz bu etkinlikte vakfa gelir elde etmekten ziyade, çocuklarımızın kendilerine verilecek hediyelerle mutlu etmek amacındayız.
      Elbette büyük bir vakıf olarak ( vakıflar bağışlar ve kendi gelir kaynakları ile varlıklarını sürdüren kurumlar)nakte her zaman ihtiyaç duyuyor bunun için kendi sayfalarında banka hesap numaraları veriyorlar.
      Bu duyurumuzun altına bir yönlendirme olabilir tabii. Keşke daha önce aklıma gelseydi.
      Çok teşekkür ederim :)
      Sevgiler

      Sil
  22. Yavaş yavaş büyüyoruz .
    Ben 2 yastık , bir bebek daha diktim . Yakında tekrar yayına alacağım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilgisayar başından kalkabilirsem yapıcam bir şeyler ;)
      Sağolsunlar soran, e-posta gönderen...

      Sil
  23. Tülinciğim ellerin yine hayra uzanmış bizlere de elinden tutma fırsatı verdiğin için teşekkürler.
    Gecikmemek adına hemen facebooktan paylaşıyorum!
    Bakalım neler yapabiliriz?
    Sevgiler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım.
      Sevgiler.

      Sil
  24. bu emek ve uğraşlarınız için size hayranlık duydum gerçekten.paylaşımlar ile size destek olabileceğim. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her türiü desteğe kapımız da, gönlümüzde açık Gonca Hanım.
      Teşekkür ederiz.
      Sevgiler

      Sil
  25. Nasıl güzel bir etkinlik hemen paylaştım ve örmeye başladım .Bende Ankara dayım ve size eşlik etmeyi çok çok isterim sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim Tuğba. O gün bana eşlik etmenizden mutluluk duyarım,
      Sevgiler

      Sil
  26. Öncelikle bu fikir için tebrik etmek istiyorum sizi. Böyle güzel yüreklere ihtiyacımız var. Eskiler demiş ya: "sağ elin verdiğini, sol el görmeyecek" diye oysa tam aksine insanlara; "iyiler az değil, iyilik yapmak zor değil" diyebilmek için bu günlerde insanları harekete geçirebilmek adına böyle etkinlikleri duyurabilmeyi ve elimden geldiğince katılmayı amaç edindim kendime.

    Sevgiyle katılacağım ve elimden geldiğince duyuracağım etkinliğinizi. Bol katılımlar diliyorum. Sevgi yanımızda olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi yüreklendiriciler sayesinde 13 yıldır istemekten utanmadan, taşımaktan üşenmeden yürüyorum bu güzel yolu.
      İyi ki uğradınız. Teşekkür ederim.
      Hem çabamızda yanımızda olma isteğiniz, hem de güzel sözleriniz için.
      Sevgiler.

      Sil
  27. Merhaba,
    Türkan arkadaşımın blogunda paylaşımından sonra haberdar oldum .Duyarlı olmanız katılımında çok olması beni sevindirdi böyle bir organizasyona öncelik ettiğiniz için emin olun kalplerimizi kazandınız bütün çocuklar bizim onları memnun etmek boynumuzun borcu tabii bende varım sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aysel Melike,
      Yazdıklarınız bana Yunus Emre'nin
      .........
      Yunus Emre der hoca
      Gerekse var bin hacca
      Hepisinden iyice
      Bir gönüle girmektir.

      Dörtlüğünü hatırlattı. Çok teşekkür ederim.
      Bu etkinliklerin bana hediyelerinden biri de sizleri tanımak oluyor.
      Görüşmek üzere, sevgiler.

      Sil
  28. tülin hanım gözlerim dola dola okudum ve etkinlik önce beni çok etkilediki 2 minik kuzunun annesi olarak lösemili çoçuklar da bezim evlatlarımız bende katılmayı canı gönülden istiyorum..
    ankaradayım ve size eşlik etmeyi çok isterim muhahkkak haberleşelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun olurum gerçekten. Bloğumdan gelişmeleri, kesin gidiş tarihi takip edebilirsiniz.
      Şimdiden teşekkürler.
      Sevgiler

      Sil
  29. Ne güzel bir şeye hizmet etmek, insanlar için bir seyler yapma çabasında olmak. Ben de katkida bulunmak isterim. Adres nedir acaba? 21 martta annelerle mi gidelim toplanti yapalim demek istediniz? Musait olursam gelmeyi çok isterim. Iletisime gecelim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gün birlikte gitmemiz zor ama belli bir saat de orada buluşabiliriz. Siz o gün hediyelerinizi kendiniz de getirebilirsiniz. Sonrasında bir yerde otururuz birlikte diye düşündüm. Tarih biraz sıkıntılı biliyorum. Hafta arası çünkü. Daha erkene almak hazırlık süresini kısaltır diye böyle düşünmüştük. Bakalım, sona yaklaştıkça netleştiririz hep birlikte olmaz mı?
      Bu arada Kırkkonaklar-İlk Adım Sokak da bulunan Lösev binasına gidilecek. Hemen yakınında Kız Kulesi Sokak da ürünleri nefis bir yer var ya da Arjantin Caddesine inebiliriz... Bakalım.

      Sil
  30. Tülin hanım bu kara günlerde herkesin buna ihtiyacı varmış katılım böyle olunca çok sevindim.Ancak yün oyuncakların bu çocuklar için,toz toplama durumunda sakıncaları olabileceği konusunda geçen yıl yapılan böyle bir etkinlik yün bebekleri yapmamış bende ikilemde kaldım bez bebek yapmaya karar verdim sizinde bilginiz olsun ben de bugün (örgüçantam blog ) un hatırlatması ile öğrendim Ayrıca bende Ankara'dayım dediğiniz gibi en azından Ankara'daki arkadaşlarla bir toplantı yapabilir,hem tanışır hemde yeni projeler üretebiliriz,ne dersiniz sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birlikte olmaktan mutlulUk duyarım elbette. bir önceki yorumda anlattım. Hep beraber bir karar veririz o günle ilgili.
      Yün oyuncak işine gelince. Bu Lösev için düzenlediğim kaçıncı etkinlik inanın sayısını unuttum. Blog olmadan önce üye olduğum bir forumda da böyle bir misyon üstlenmiştim. Bunu anlatmamın nedeni, lütfen bana güvenin anlamındadır :)
      Blog sayfamda size göre sağ tarafta bir fotoğraf var. Sayısız örgü oyuncak ve ben. Bulunduğum yer ise Lösev dir :)
      Biliyorum herkes çok iyi niyetli. Sadece açıklamak istedim.
      Sevgiler.

      Sil
  31. Sevgili Tülin hanım geçen gün uğradığım da yorum bırakmadan çıktım, Biz İzmir de benzer bir etkinlik yaptığımız da örgü oyuncakların toz tutabileceğinden daha çok kumaş ağırlıklı oyuncakları tercih etmemizi söylemişlerdi gönüllü kardeşlerimiz. ben de o şekilde hazırlamıştım Sevgili Merih de yazıştığımız da benim yüzümden ikilemde kaldı kıyamam.Bizim hassasiyetimiz de aman yanlış yapmayalım düşüncesinden.
    Onlar kıymetlilerimiz .Siz de öyle sağlıkla daha uzun yıllar da bu güzelliğe devam edersiniz inş.
    Ben yine kumaşlardan hazırlayacağım bir kaç oyuncakla inş. minicik de olsa gülümsemelere vesile olurum sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. Hepinizi ayri ayri cok seviyor ve tesekkur ediyorum.
    Iyi ki varsiniz :)

    YanıtlaSil
  33. Emeklerinize sağlık. Çok anlamlı bir etkinlik. Ortaya ne güzel şeyler çıkmış. Ben de paylaşayım hemen..

    YanıtlaSil
  34. Tülin hanım merhaba ben de 23 Nisan için oyuncak dikmek istiyorum az da olsa benim de tuzum olsun çorbada ama nereye göndereceğim onu bilmiyorum size nasıl ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tlnbozkoyunlu66@gmail.com adresine yazarak Burcu Hanım.
      Bu arada hoş geldiniz aramıza.

      Sil
  35. Gecmiste kimsesiz cocuklar icin ormustum elimden geldigigince yardimlasmanin verdigi huzur ve mutluluk hicbiseyde yok insallah bu etkinlik icinde bir iki oyuncak orebilirim. Sevgiler😌

    YanıtlaSil
  36. Tülin hanım merhaba
    Hatırlatmışsınız beni bilmiyorum ama
    Daha Amigurumi forumdan (kendikendime) rumuzlu Feride kar ben. Daha önce o dönemde de bu etkinliğinize katılmıştım. Forumdan ve blogdan ayrılınca irtibatımız koptu :(

    10marifet aracılığı ile duyunca bu etkinlik duyurusunu sizin olabileceğinizi anlayıp linke girdim ve buldum sizi :) inşallah bende seve seve bir kaç oyuncak oluşturup göndereceğim
    İnstagram hesabım @hobiskoo
    İnstagramda adresinizi bulamadım ben
    Lütfen ekleyin beni tekrar irtibatı kopartmayayım sizinle
    Sevgiler
    Feride

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Feride Hanım.

      Sizi hatırlayınca, yolda uzun zamandır görüşmediği bir arkadaşına rastlamış gibi oldum :) Çok zarifsiniz.
      Bizimle olmanızdan ayrı bir sevinç duydum gerçekten.

      Benim iki bloğum ve dünyanın çeşitli yerlerinden koleksiyener arkadaşlarımla yazıştığım bir platform gerçekten epeyce vaktimi alıyor.
      Pinterest ve instagram dan twitterdan uzak kalmaya çalışıyorum. Çünkü girince çıkamıyor insan. Bu konuda kendime disiplin uyguluyorum resmen :) O yüzden o alanlarda yokum. Laf aramızda kendimi zor tutuyorum. Harika paylaşımlar oluyor çünkü.
      Lakin sizi bulup izlemek isterim. Eminim harika şeyler yapıyorsunuzdur yine.

      Tekrar görüşmek üzere.
      Sevgiler

      Sil
  37. Instagramda sayfanız var mı Tulin hanim
    Bende örmeye başladım çok heyecanli💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Tuğbacım :(
      Ben de hazırlıklara başladım. Heyecanım iki kat. Bugün ilk paket geldi :))

      Sil
  38. Inanmiyorum kendime, yazdigim yorumu goremedim, ee tabii ki varim. Oncelikle bu sıkıntılı üzüntülü atmosferden hizla uzaklasmak icin aklimehir gibi hizla calismaya basladi. Bu etkinlige el emegi olarak ne kadar destek verebilirim sağlık kosullarimi dusundugumde ama en azindan ellerimin musade ettigi basit dikimli oyuncaklari yapabilirim.
    Onemli olan bir su damlasi olmak ve hazzi yasamaksa bir kenara ayirdigim minik bir butce ile pekala hem kendimi bu sevince ortak edebilir hem de 3-5 cocugu fazlada sevindirebilirim diye dusunceli dusunceli face de gezerken akış ta karşıma sevgili Eda Gencalp in bulurlari cikti. Gecenin kaciydi bilmiyorum ama hemen Edayla iletisime gectim. 2 pembe 2 mavi bulut siparisi verdim, ustelik azicik simariklik yaptim kargo ucretini de Edacigima pasladim. Sevgili Edacigim bir minik kuzu yastikta ilave etti kendi yureginden, tesekkurler opucuklerle mutlu mutlu ayrildim. Azcik dusundugumde www.hobizudukkan.com da yegenlerim icinde tercih ettigim oyuncaklarin LÖSEV icin duzenledigimiz bu etkinlikte cok uygun oldugu aklima geldi ve solugu Hobizu Zuhalin dukkaninda aldim. Bedelleri cok makul oyuncaklardan gozumu alamadim. Zuhalcigim Almanyada oldugu icin heyecanimi bastirarak geceyi sonlandirdim.
    Ertesi gun o bana dondu gunduz vakti hayirdir ablacigim diyerek bir cirpida anlattim ve 5 tane pampek i benim adima Tulincigime etkinlik icin gondermesini rica ettim. O da cok sevincle karsiladi ve benden de 5 tane ilave olsun dedi... bu sirada oturdugum cafede yanimda olan sevgili arkadaslarim Hatice Cubuk ve Ozlem Buyuk de parmaklari ile isaret yaparak 2 ser tane de bizler icin olsun dedi.
    Henuz daha pampeklerimi secmedim, zuzum festivalde ve o doner donmez sevkiyat baslayacak. Bir su damlasi derken damla damla buyuyecegiz. Bu arada uyesi oldugum zevkle takip ettigim zekeriyakoy garage sale gurubunda da etkinligimizi duyurdum ki orada da koca yurekli arkadaslar begenlere ve yorumlara baslamislar.
    Hep dedigim gibi Bulut Golgem, kendi kendime ucamam belki ama senin melek kanatlarinin ucunda manevi olarak bu mutlulugu yasayabilirim. Seni seviyor ve basarilar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sulem, sen bir iyilik yapayim derken, kac yurege dokunuyorsun oyle. Sensiz bir etkinlik dusenemez oldum. Yazdiklarini okumak, senin o altin kalbini anlatmaya hacet birakmiyor. Varligi bu dunyayi guzellestiren kiymetlilerimden birisin biliyorsun degil mi?

      Sevgili Eda ile bugun gorustuk, hatta ozel planlar bile yaptik :) Hobizu ile Sibel in kermesinde tanismis, PAMBEK lerine bayilmistim. Onlara tekrar dokunmak harika olacak . Hediyeleri icin ayrica tesekkur etmek isterim.

      Sil
    2. Kocaman sevgiler Ankara dan.

      Sil
  39. İyi akşamlar Tülin hanim etkinliğinizi gördüm çok hoşuma gitti Allah razı olsun sizden ve sizin gibi insanlardan ben de katkıda bulunmak isterim keçeden oyuncak yapıyorum ben kendimce keçeden olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mi hic Mine Hanim.
      Siz isteyin, olur elbette :) katiliminiz icin sonsuz tesekkurler.
      Sevgiler

      Sil
    2. Merhaba Tülin hanım oyuncaklar hazır gibi manisadan yollayacağım ben lütfen miniminimini1905@gmail e adresinizi yazar mısınız? Teşekkürler :) iyi akşamlar..

      Sil
    3. Hemen yazıyorum.
      Sevgiler, teşekkürler :)

      Sil
  40. Tülin hanımcım, beni unutmadığınız için çok teşekkür ederim. Elbette katılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutur muyum? Soyadiniz, benim oglumun adi ;)) Burada oldugunuz icin cok tesekkurederim. Sevgiler

      Sil
  41. http://balinkokusu.blogspot.com.tr/2016/03/seni-sectim-guzel-blog-mim-ve-etkinlik.html#more

    Etkinliğiniz için çok teşekkür ederim duyarlılığınıza hayran kaldım etkinlik içerisinde olmayı çok isterim ancak beceremeyebilirim korkusuyla ve tabiki katılım isteyerek blogumda bu konuya yer verdim :) eklemek istediğiniz birşeyler olabilir düşüncesiyle linkini bırakıyorum :) Takibe aldım daha sık gorusmek uzere :) sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hemen iade-i ziyaretimi yapayım :)

      Sil
  42. proje için teşekkürler çok güzel, mail attım adres için katılmak isterim bende hesaplarımda paylaştım umarım tüm çocuklarımız hep mutlu olsun sağlıklı olsun tüm annelerin tek dileği budur bence sevgiler
    http://sadecenilgun.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilgün Hanım. Hemen e-postama bakayım.
      Sevgiler.

      Sil
  43. Yine ne güzel bir etkinliğe imza atmışsınız Tülin Hanım. Biraz geç gördüm ama,hem bloğumda, hem facebook hesabımda duyurdum. Umarım çocuklara bir nebze moral olur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, yok gec kalmadiniz. Daha epey vaktimiz var :)
      Tesekkurler.

      Sil
  44. ne güzel etkinlikmiş bu.tebrik ederim tülinim.paylaşacağım hemen.ellerinize emeğinize sağlık.bu arada tekrar merhaba.çok özledim seni.

    YanıtlaSil
  45. Çok ama çok güzel bu oyuncaklar... Mutluluk olsun, gülücük olsun!
    Bu etkinliği diğer arkadaşlardan da duyurduk, sizin yayınınızı da hemen duyuracağım.
    Elinize sağlık!

    YanıtlaSil