14 Haziran 2015 Pazar

Her şey küçük bir kare ile başladı !

Sizin de anlamsız bir can sıkıntısı ile başlanmış bir parça oldu mu elinizde?

Sonra o parça bir iken iki olup, üçlenip, hadi bu da dördüncü olsun, aaa... bu renkle de ne güzel olur...
dediğiniz işleriniz oldu mu hiç?
Benim oldu, Hem de bir kaç kez.
Olduysa bilirsiniz zaten. İşin en sıkıcı tarafı, Sonra da ben bundan ne yaparım durumudur.
Çanta, kırlent serisi, sıcacık bir kış seccadesi... Yok ya, en iyisi yine battaniye...



Kenar da örmek lazım şimdi...









Sahi, ne sormuştum ben size?
"Sizin de anlamsız bir can sıkıntısı ile başlanmış bir parça oldu mu elinizde?"

Olmuştur, olmuştur.


"Oldu" deyin de bari, ben de kendimi normal biri sanıp sevineyim  ;)

Gönlünüzce bir tatil günü dileğimle !

                                                                **************
*Unutmadan!


Yakın tarih meraklılarına.
Ben bir solukta okudum, tavsiye edilebilir kitaplarım arasında yerini aldı.



 Arkadaşlar, sevilen mekanlar, küçük kaçışlar içinde yerini almaya devam ediyor.


Yüksük Bloğum beni yeni dostlukların sahibi yapmaya devam ediyor.

 Sevim Hanım taaa... Cebelitarık dan gelip Ankara da beni bulanlardan. Birlikte de fotoğrafımız vardı ama bulamadım :(
Bir sonrakine artık..  Söz verdi, yine gelecek :)

Siz de gelin efendim, beklerim :)






20 yorum:

  1. Olmaz mı Tülin ? Hatta şu anda elimde bu kışın en en en çok yapılan örneği " popcorn " var. Oyalıyor beni. Sonuçta bir şeye (!) dönüşebilirse zaten paylaşırım görürsün.
    Senin can sıkınsının sonucu güzel olmuş ama ...
    Sana da mutlu pazarlar !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki de çok güzel olacak eminim canım.
      Ha gayret !

      Sil
  2. Yorgun Mayıs Kısrakları son zamanlarda çok merak ettiğim bir kitap. Yazınız tam da merakımın üstüne geldi.Artık almalıyım dedim :)) Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım benim kadar keyif alırsınız okurken.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Renkler can sıkıntısı için birebir dir. Güzel işler böyle olsun tüm sıkıntılar. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Olmaz mı motiflerden hırka yapmışlığım vardır can sıkıntısından. Şimdi de artık yünlerden başladım . Kaç motif olur ne yaparım bilinmez kışa devam ederim. Harika olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitince nasıl bir ferahlık duygusu veriyor içimize değil mi Şükran Hanım :)
      Övgünüz için öok teşekkür ederim. Benim de içime sinen bir iş oldu.
      Sevgiler.

      Sil
  5. Oooo oooo ortaya karışık olmuş yine. Öptüm seni kocaman

    YanıtlaSil
  6. Böyle can sıkıntılarına can kurban ,olsa olsa yaratıcı fikirler olur bunlar emeğinize sağlık çok güzeller sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Olmaz mııı, hiç olmaz mı :)) Ama sonucu iyi çıkınca da yüzde mutlu bir gülümseme bırakır değil mi :))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Selama'cım senin sonuçlar her zaman iyi zaten :))
      Sevgiler karşılıklı.

      Sil
  8. Benim örgüyle pek aram yok ama annem kalan yünler değerlensin diye başlardı motif örmeye. Sonra işi büyütür ilave ip alırdı, bu sefer de onlar artardı :))
    Battaniye harika olmuş, özellikle renklerine bayıldım ! Ellerine sağlık Tülin hanım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneni kendime nasıl yakın hissettim şu an! :))
      Olsun, güzel şey örgü, elişi... Hen o sonradan kalanlar da bir şekilde değerlendiriliyordur.
      Tecrübe ile sabit :)
      Ben de de çok sevgiler.

      Sil
  9. Olmaz mı hiç... Hatta bazen öyle oluyor ki, yarım yarım işler bana bakıp duruyor. Çok güzel olmuş. Renkler yine harika ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Oldu Tülin ama benim can sıkıntısı kısa yoldan sonuç bulanlardan oluyor hep.Çok çok ihtiyacım olan bardak altlıkları ile tamamlanıyor :)
    Ellerine sağlık ne güzel renk seçimleri modelleri, güle güle kullanılsın işşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Renklerin hepsi elde kalmış ipler. Arkadaşların " sen bi şey yaparsın " deyip verdikleri. Bu da bana öyle bir misyon yüklüyor ki... Kesin bi şey yapmalıyım. Diyorum :))
      Model tamamen uydurma. Sonuç, gönül rahatlığı :)
      Sevgiler.

      Sil