23 Haziran 2015 Salı

Hayat Geçip Giderken - Mezuniyet


 Bu yıl da Küçüğüm mezun oldu üniversiteden.
Alıştım ben her haziran bir törene katılmaya ya, hayır çocuk da bitti.
Hepsi hepsi 2 erkek çocuk.
Yok valla... Hanginizinki mezunsa seneye yanınızdayım. Bilesiniz!
Yukarıda
" Aslında bu benim hakkım" pozundayım :)


 Bir coşku, bir eğlence...   Ne güzel şey "genç olmak" !




Benim çekirdek ailem. İyi ki varsınız. İyi ki sizin annenizim.
Bir de "geçen yıl bugünlerde"noltaljisi yapalım hadi.







Bugünlük bu kadar dostlar.
Sonrasında da hep güzel günlerin paylaşımında bulunalım inşALLAH.
Sevgimle.


28 yorum:

  1. Tebrikler, tebrikler, tebrikler...

    Çocuklarınız pırlanta gibi parlıyorlar; ne kadar gurur duysanız azdır.

    Onların nice başarılarını kutlamanız temennisi ile ♥♥

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım.

      Bu duyguyu tariften acizim gerçekten. Sevinç, gurur, hüzün, ah! keşke lerin birbirine karıştığı zamanlar bunlar.

      Ne diyelim Allah utandırmasın. Ben sadece sevgi verdim, başarı onların.

      Bizden de üçlü, kocaman bir sevgi yumağı gönderiyorum.

      Sil
  2. Allah hayırlı uğurlu etsin Sultanım. Boooool paralı, bereketli işler nasip etsin inşallah. Ne demiş büyüklerimiz önce aşşşşş, sonra eşşşş. öptüm hepinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de seni öpüyoruz Diloş'um.
      Anıl'a söyle, 4 yıl sonrasına kıyafet bakıyorum :)

      Sil
  3. Hayırlı uğurlu olsun. Başarıları daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Tüm gençlerin için inşALLAH.

      Sil
  4. Tebrik ediyorum, evlatlarınızın hayatında her şey güzel devam etsin...

    YanıtlaSil
  5. Tarifsiz bir duygu başarıları daim olsun,kızım ve oğlumda üniversiteden mezun olurken bizlerde aynı duyguları yaşadık seni çok iyi anlıyorum tüm çocuklarla bir bizim çocuklarımızında allah şanslarını bol ömürlerini uzun etsin.

    YanıtlaSil
  6. Korhanı tekrar tebrik ederim Tülin abla, tabiiki seni de.Ne kadar güzel ve gurur verici bir tablo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Darısı başına diyeyim. Ben seninkileri de aldım listeye. Bu enerji ile beklemeye hazırım :)
      umut'u , Efe' yi de :))

      Sil
  7. Tebrikler Tülin! Ne kadar gurur verici hem seni hem de gençleri kutluyorum, yolları açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne çok emek sahibinin payı var evren'cim. En iyi sen bilirsin. Nasıl mini mini bir halden öğrenmeye başladıklarını.
      Parçası olduğun eğitim camiasına da çok şey borçluyuz.
      Güzel dileklerine çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Yolları aydınlık ve gönüllerince şekillensin inş.
    tebrikler sana canım. benim de iki erkek ve bir yaş araları bir yıl arayla mezun oldular işlerini ellerine alıp 9 ay arayla da evlendiler:)))) 2 şer yılları bitti küçükten torun haberi de geldi eylül de nasipse .
    sana da nasip olsun hep güzelliklerini yaşayalım rabbim acılarını göstermesin cümle evlatların:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Hatice'm amin!
      Ne güzel anlatmışsın. Mutlu bir masal gibi :))
      Umarım ve de dilerim ki bir kaç yıl sonra ben de benimkiler için aynı cümleleri kurabilirim.
      Bu arada müjdeli haber için seni de tebrik ederim. Sağlık ve mutlulukla kucağınıza alın inşAllah bebeğinizi.

      Sevgiler canım.

      Sil
  9. geçip giden ömürlerimizin en güzel anları, ne mutlu anlar. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "mutluluk bu!" dediğimiz anlar çok olsun inşALLAH sevgili moon :)
      öpüyorum.

      Sil
  10. Kutlarım arkadaşım! Ne kadar gurur duysan azdır. Onlar bizim her şeyimiz ve emeklerin boşa gitmediğini görmek ne güzel!
    Yolu açık şansı bol olsun "Küçük'ün " !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülden teşekkürler canım. Böyle zamanlarda " keşke daha çok çocuğum olsaydı" diyorum :))
      Çok sevgiler.

      Sil
  11. Ne güzel bir mutluluk, ne büyük bir gurur :-)

    Benimkilerin mezuniyetine daha var ama yerin şimdiden hazır:-) Haa, seneye Bilgiç ortaokuldan mezun olacak, kesmez bu pek ama yine de bekleriz:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetin için çok teşekkür ederim canım. Keser, keser.... Hem öyle çok var falan deme. Bak gör zaman nasıl koşarak ve de bizleri peşisıra sürükleyerek o güne getiriverecek inşAllah.

      Aldım listeye :))

      Sil
  12. Querida amiga Tülin!
    Parabéns pela graduação do seu filho.
    É uma felicidade enorme.
    2014 foi a graduação da minha filha, este ano foi a graduação do meu filho, estou muito feliz.
    Desejo toda felicidade para vocês.
    Grande beijo minha amiga.

    YanıtlaSil
  13. Tebrik ederim ! Bir annenin en gururlandığı, yıllardır verdiği emeklerin semeresini gördüğü anlar bunlar. Bahtları güzel, yolları açık, başarıları daim olsun.

    YanıtlaSil
  14. Hayırlısı olsun.oytunun ünv mezuniyetini birlikte görür katılırız inş. 8 sene kadar sonra belki dahada fazala😀 Çok arzulamama rağmen ortaokul mezuniyet törenimiz olmadı. Yeni müdürler böyle işte...nagice

    YanıtlaSil