4 Mart 2015 Çarşamba

7 / Mart da İstanbul da "Bir Destek Bin Huzur " Kermesi



Bir grup güzel insan sokakda yaşayan kuyruklu dostlarımız için bir kermes düzenlemiş .
Arkadaşım Serpil de bu kermesde " by moon shop" olarak bir stand açıyor.


Geliri sokak hayvanlarına mama olacak bu kermesden  ben de onun sayesinde haberdar oldum.
7 Mart Cumartesi günü, Beyoğlu "Mürekkep" de. Saat 12:00-17:00 arasında.

Gönlüm baharın bu ilk günlerinde orada olmak, destek vermek istiyor.
Lakin benim son zamanlardaki şartlarım malum...
Sizlerden İstanbul da olanlar belki katılmak isterler diye paylaşmak istedim.  Gidemesek de böyle bir kermesin düzenlendiğini bilmek iyi geliyor insana .
Keşke ben de orada olabilseydim :(
Nicedir bir kermesin şenlikli, huzurlu havasını koklamadım. Sanalda yaşanılan arkadaşlıkların biraraya gelindiğinde bayrama dönüşmesinide çok özledim.



Aynı gün (7 mart ta )

Aşk Köpeği Sokaktaki Dostları için kitabını İmzalanacak!
Siz de Sokak Hayvanlarına destek olmak istemez misiniz?
İmzalı olarak Aşk Köpeği romanına sahip olun hem Bir Destek ile Bin Huzur bulun hem de renkli etkinliklerde eğlenin...
Tüm hayvan severleri ve Aşk Köpeği'ne sahip olmak isteyenleri bekleriz...
Kitabın geliri Sokak Dostlarımıza mama olarak dönecek.


Deniliyor ilanda.

Ben de çorbada bir tutam tuzum olsun istedim ve by moon shop'a bir paket gönderdim.
İçinde daha önceki kermes ve etkinliklerden kalan ufak tefek ve sizin çok beğendiğiniz cupcake iğnedenliklerle demlik kılıflarımdan var. 

Belki de bir tanesi size benden bir anı, kuyruklu dostlardan birine bir avuç mama olur. Kimbilir?


 








 


Şimdiden verimli ve huzurlu bir hafta sonu diliyorum herkese.

Sevgiler.

2 yorum:

  1. severim senin cupcakelerini.çok şirinler...güzel insan hep böyle güzel haberler güzel olaylar güzel insanlar ve güzellikler olsun hayatında..

    YanıtlaSil