27 Ekim 2014 Pazartesi

Selma'nın Çilek Lifleri



Sevgili Selma Tozan'nın harika anlatımı ile
hemen herkesin örebileceği   çilek lifleri  geçtiğimiz haftalarda ördüm. 



 Görür görmez sevdiğim bir model bu :)
Çok da çabuk ilerliyor.



Yapraklar lifi örmekten daha zor bana göre. 
Bir iki de hediye örünce bende ufaktan malzemeden çalmaya başladım.


Sonuç olarak küçük yapraklı çileklerim oldu görüldüğü üzre.

Ne demişler; Tembele iş buyur, sana akıl öğretsin.
Hangi ata söylemişse iyi söylemiş. Benim kafadanmış yada bana benzer birini tanımış ;)






Pembe tamamda, mavi çilek ne ola ? dediğinizi duymadım sanmayın.
Duydum. 

Duydum da siz de doğada mavi çileklerin eksikliğini hissetmiyor musunuz sahiden ? 

( İşte, minareyi çaldım, kılıfı da hazırmış dünden   :))


Önce açıklamaya bakın, sonra da evinizi bir kurcalayın. 
Belki bir yerlerde sizinde yumruk kadar lif ipiniz kalmıştır.

Belki içinizden biri benden farklı olarak doğada mor yada beyaz yada başka bir renk çilekğin eksikliğini his ediyordur.

Ne bileyim ?
 :))

*****


34 yorum:

  1. Bu karanlık İstanbul gününde içimi açtınız,renkler harika olmuş modelde çok güzel.Ben sizin yaptığınız yaprakları daha çok sevdim ellerinize sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniniz benim için çok değerli Mehtap Hanım. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. renklerle yoğrulan emek sayfana yakışıyor, tülin ellerine, gözlerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsin canım, çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Çok beğendim, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Elime nadiran aldıpım ve birbirine hiç benzemeyen tığ işi modellerinden en başarıya çıktığım budur :)) Bence de çok kolaydır; düzgün dola ipeleri ve bir hamlede çek :)) Çocukken öğretmişti annem, epey lif örmüştük :) Nostalcik oldum şimdi:))

    Gerçek hayatta domatesin bile kahverengi olduğu bu dünyada, çilek neden mavi olmasın ki????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde bu model tam sana göre Nurdan. Hadi pamuk eller lif örmeye. Hoş, çarpılar öksüz kalır bu durumda ama.....

      Sahi kahverengi domates var mı?

      Sil
  5. Var var... Yün olma mı bende :))) Ama şu fıstık örmeyi ben hiç sevmiyorum yaaa :(
    Çok cici bunlar, hem de çilek yaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de örümcek örmeyi sevmiyorum Banu :) Sen boşver fıstık mıstık. Çileğin benden olsun canım.

      Bence hiç kimse sevmediği bir şeyi yapmamalı zaten :))

      Sil
    2. Kendimi çok arsız hissediyorum :))))))

      Sil
  6. Selma hanımın açıkamasını ben de çok beğendim Tülin abla.Yapraklarını yaparsan ben moru denerim.:))

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş... Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. harikasin tulincim,,,
    gozum bir tanede kirmizisini aramadi degil:)
    ama hemen yenilige alistim...fistiklar cok muntazam olmus
    opuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızıyı görümce için başladım, verdim eline canım. Bende yok o yüzden :(
      Evet, fıstıklara özen gösterdim biraz :))
      Öpüyorum ben de.

      Sil
  9. tülin hanım... çok hoşuma gitti.bende fıstık yeşili yünüm var,başlayamadım.ben örgüyü çok seviyorum.emekliden sonra...üst sıkınne olan yaprakları ve çiçeğini yaptım.fıstıklarıda uğraşıyorum.ama çıkmıyor.çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinki ham çilek olacak desenize Emel Hanım. Yeşil, yeşil...Bittiğinde görmek isterdim.
      Fıstıkları youtube dan arasanız...Belki anlatımlı videosunu bulabilirsiniz.

      Şimdiden kolay gelsin.
      Yine beklerim. Görüşmek üzere.

      Sil
    2. teşekkürler...

      Sil
    3. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  10. merhabalar iletişim bilgilerinizi bulamadığımdan buradan yazmak istedim Selincil Tasarım blogger etkinliğine sizi de davet etmek isterim :)
    detaylar için : http://selinciltasarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. merhabalar iletişim bilgilerinizi bulamadığımdan buradan yazmak istedim Selincil Tasarım blogger etkinliğine sizi de davet etmek isterim :)
    detaylar için : http://selinciltasarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Ellerine saglik ablam ,renkler cok hos ve yumusacik görünüyor. Mavi olur, lila olur,kahverengi bile olur niye olmasin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur değil mi Nurhan ;)) Dediğin gibi..Niye olmasın?

      Çok sevgiler.

      Sil
  13. Tülin bayıldım kullanmadık değil seyirlik olmuş gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim, gorsel olarak ben de cok begendim. Sagol.

      Sil
  14. süpeeeer bir tanesi de hülyaya geldiiii. Öptüm seni kocaman.

    YanıtlaSil
  15. Sosyal medya çıkalı blogumu ve blog arkadaşlarımı çok ihmal ettim biliyorum.. bu mecrada paylaşımlarım açıklama hazırladığım zamanlarda oluyor sadece ve o zamanlarda misafir oluyorum arkadaşlarıma da.. Bugün kafama esti şöyle bir gezeyim dedim ve bu postun çıktı karşıma, mutlu oldum:) Günümü güzelleştirdiğin için teşekkür ederim, ortaya çıkarttığın güzellikler için de tebrik ederim.. ellerine sağlık.. Sevgiler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tam anlattığın nedenden dolayı sosyal medyada yer almamaya çalışıyorum Selmacım.
      Blog adeta günlük gibi ve ondan vazgeçmek istemiyorum. Sosyal medya paylaşımları, takipleri ile çok zaman alıyor. Bunu yüksük koleksiyonum dolayısı ile katıldığım bir hesaptan biliyorum. Dünyanın hemen her yerinden koleksiyonerlerle yazışıp bilgileniyor, takaslar yapıyoruz :)
      Bunun dışında uzak durmaya çalışıyorum. Dolayısı ile seni çok iyi anlıyorum. Yine de uğrayıp, yazdığını görmek beni çok sevindirdi.

      Teşekkürler, her şey için.
      Sevgiler.

      Sil