6 Haziran 2010 Pazar

Tina yı Gören Var mı?

Çocukluğumda kocaman bir ağacın dalları arasında bir ağaç evde yaşama hayalim vardı.
Sonra, elimden düşmeyen TİNA dergilerinde nehirdeki yüzer evde yaşayan bir kahramanla tanıştım.
Benim yaşlarımda bir kız çocuğu,evinin verandasından bacaklarını suya sallandırıp elinde oltası balık tutar,her gün yeni bir maceraya uyanır ve babasıyla birlikte hep mutlu yaşardı .
O nun maceralarını okudukça hayalimdeki ağaç ev yerini yüzer eve bırakmıştı.
Şimdi ne zaman sahaflarda dolaşsam eski bir dosta bakınır gibi Tina yı arar gözlerim.
Tina larımı geri getireceğine söz veren,ama sonra kaybeden kuzenimin kulaklarını çınlatarak.


2 yorum:

  1. Tinalardan hiç haberim olmadı, ama eskilerden çok şey kaybettiğimden seni çok iyi anlıyorum, benimde gözlerim Tina arar olacak bundan sonra

    YanıtlaSil
  2. Bendeki 2 cilt halindeydi.
    Trolleri,14 Şubatın sevgililer günü olduğunu neredeyse 40 yıl önce biliyordum ben Tina sayesinde.

    Denden'im sen yetişememişsindir o döneme.
    Banuca bilebilir ama.
    Moon da.

    YanıtlaSil